back in buisness



så här glad var jag för en timme sedan med min snygga våffelhuset hatt på huvudet,
nu ligger jag nerbäddad i min egen säng i mitt rum redo för en slappekväll. det har varit
en mycket lång dag med mycket känslor inblandade. det var roligt att se mina små apor
igen när jag väl klev innanför ytterdörren :) kan bara säga att jag har haft en underbar
och härlig semester och att jag har världens bästa mamma! hon är inte hemma ännu men
jag hoppas hon kommer hem säkert. mitt direktflyg var rätt skönt får jag säga, dock långt..
det har hänt mycket roligt under tiden på east coast som jag har att berätta om och mycket
bilder att visa er men det har jag inte energi till nu. packade upp lite snabbt innan så jag fick
det ur vägen. ska börja titta på alla serieavsnitt jag missat under semestern och har jag sagt
att jag ligger och mumsar på svenskt lösgodis? mumsmums. trevlig fredag alla mina små.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0