boston

jag lever och allt är jätte bra. jag menar, jag har ju semester ;) njuter till max!
haft två underbara dagar i boston med marie. har sett mycket av staden på lite tid.
har ju blivit en hel del utgifter (shopping), och gick tydligen minus på kontot - $ 4.
men är det newbury street så är det. jag var på harvard university idag, jag menar hur
coolt känns inte det? imorgon är det fredagen den 13, lite småpanik om jag ska vara ärlig.
men det är löning och jag får krama mamma-mami-morsan! plus att jag befinner mig i NYC :)
det kan inte bli mer än en perfekt dag. jag tackar marie och boston för besöket, det är ännu
en kuststad som jag bara älskar. alla de söta små new england-stil husen som ligger överallt,
lovar att det kommer bilder. och sa jag att jag har nog gått hela boston runt? haha. bara lite smått
med skavsår på fötterna. nu boardar nog mamma sitt plan på kastrup och jag ska nana en sväng
innan det blir upp och packa klart och sen sitta på en 4 h lång bussresa ner till the big apple.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0