en plus en halv



idag har jag varit i staterna i 18 månader, vilket vill säga 1 och 1/2 år. jag menar hallå,
vart tog tiden vägen?! det är väldigt länge trots att det inte känns som det, har ju yttepytte
lite tid kvar om man jämför med det. jag tycker mest det är sjukt, haha. trodde aldrig
i min vildaste fantasi att jag skulle stanna så här länge när jag flög till au pair skolan eller
att jag skulle ha sådan ångest över min hemfärd som närmar sig sakta men säkert.
här har ni en bild på mig och merethe tagen för drygt ett år sen, och ja det är en skillnad
på oss då och nu. allt till det bättre :) vi sätter även på vårt hängställe cheesecake factory.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0