låg energinivå

det kan man säga att jag har, känner inte för att göra någonting eller orkar inte
göra något känns det som. kanske ska säga det så istället. var typ död när jag
vaknade imorse, trots att jag sovit så många timmar som jag brukar göra om nätterna.
har fortfarande inte piggnat till fastän jag städat och bytt lakan och jobbat 1 h,
dock legat i sängen nu ett tag. regnet gör ju inte att man mår bättre precis heller och
att halsen gör ont hjälper ju inte heller vilket gör att jag nog skippar gymmet idag
för jag har inte tid att bli sjuk. dock borde jag träna, har ju som mål att försöka gå dit
varje jobbdag men det har blivit lite sämre med det denna veckan. och på semestern
kommer jag ju knappast få något fysiskt gjort, förutom promenera runt på NYC's gator.
börjat packa har jag ju knappast gjort heller. eller väskan som mamma ska ta hem är klar
men inget av det jag ska ha under resans gång är framtaget, antar att det blir helgens projekt.
vad ska jag göra på min lediga tid idag då? det har jag ingen aning om och orkar inte bry mig.
känns som att jag hade kunnat sova ett antal timmar till, och måste städa mitt badrum..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0