kärlek hemifrån



jag kan inte ens försöka förklara hur mycket allt stöd från alla er där hemma betyder
ni är bäst! utan er hade jag inte klarat mig, alla brev och kort, långa mejl, kommentarer osv.
jag hade inte stått där jag är utan er eller klarat av att bo så här långt hemifrån så här länge.
en förlängning hade det ju inte varit snack om, inte på långa vägar. men jag är så glad att jag
gjorde det och jag mår så bra. har ju blivit en helt ny människa genom detta äventyret.
men jag saknar min familj, mor- och farföräldrar, mina vänner hela tiden konstant, ni är det
som snurrar runt i tankarna hela dagarna. men även om jag vill hem för jag är mer än klar
med det här jobbet så hade jag mer än gärna stannat kvar, om det fanns ett lättare sätt.
giftemål står inte i planen i alla fall. vet inte vad ni där hemma hade tyckt om det heller? haha.
även om jag har världens bästa tjejer här så är det inte samma sak som hemma, det förstår ni
kanske även. men några av de jag träffat under tiden här vet jag kommer vara mina vänner för livet.

har lite smått panik och ångest inför hemfärden i september, men jag vet att jag inte kan göra
något åt det så får väl ta dag för dag som det kommer. men jag menar, lilla osby är ingenting
jämfört med allt jag har här. känner jag mig själv rätt är jag nog utanför landets gränser rätt
så snabbt; har både norge, asien, australien och europa på planen innan jag sätter mig i en
skolbänk igen, ja jag vet att jag skjuter pluggandet långt fram, men jag vill leva och njuta av
livet medans jag är nock till att göra det, innan jag fastnar i för mycket där hemma som är svårt
att dra sig ifrån. vad är då planen för hösten? jo den ser ut såhär; jobbajobbajobba - umgås mycket
med mina nära och kära och party all night long! har ju som sagt två år att ta igen så det är ju en del ;)

vad jag ville komma fram till med det här inlägget, kändes som jag halkade in på en massa
andra bananskal, var att jag uppskattar allt från er där hemma, det är guld värt - ni anar inte.
kan nog inte mer än göra det enklare än att säga att jag älskar er (ni vet vilka ni är) PUSS PÅ ER!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0