vad händer?

ja det är en bra fråga, allt och inget skulle jag vilja säga. tänkte jag skulle uppdatera
er lite om vad som pågår i mitt liv just nu. har haft en kanon helg med merethe, hur
ska jag överleva när hon åker hem om 26 dagar? usch, det kommer bli ledsamt.
vi har varit på bio, ute och käkat, haft myskväll osv. och jag kan ju berätta att min
budget/ekonomi inte ser allt för ljus ut just nu men hoppas det ordnar upp sig för
pengar behöver jag. dock shoppar jag inte så det borde ni vara stolta över mig för!
här kommer listan över allt ointressant ni behöver veta som jag måste berätta om.

1. jag sa upp gymmet i fredags, så nu har jag en månads träning till, och det känns sjukt.
2. har signat in mig på min sista class jag ska göra i sommar och ja, det blir drejning igen.
3. i helgen blir det vancouver en sista gång under tiden här och det kommer bli galet bra!
4. jag har klippt mig, typ 7 cm! känns super kort men bra blev det, behövdes kan jag säga.
5. imorgon är det memorial day och jag är ledig :) vet dock inte vad som står på schemat än.
6. det har pendlat runt mycket tankar i hjärnan sista tiden, som har att göra med det mesta
tror jag. vad vill jag göra med livet, tiden börjar rinna ut här, hur kommer livet vara när jag
kommer hem, att jag är så trött på denna familj men älskar ju att bo i staterna osv osv.
7. igår satt jag och tittade på 4 "så ska det låta" avsnitt i rad, har jag sagt jag tycker om det?

nu ska jag sätta på dagens big brother avsnitt och sen läsa lite i min nya bok jag lånat,
"my sisters keeper", redan kommit en bra bit och den är bra. borde ladda upp NYC bilderna
på facebook med - resten är ju redan uppe. gör la det under morgondagen skulle jag tro.

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0