hello seattle

efter 3 veckor på äventyr är vi nu tillbaka i min andra hemstad. det känns skönt
men ändå lite vemodigt, för jag vet att imorgon flyger vi hem till lilla sverige.
det känns galet men ändå bra! jag får krama om alla mina nära och kära - äntligen.
träffa alla mina underbara vänner och bara njuta av att kunna äta god svensk mat,
ut och roa mig och umgås med min familj. idag jobbar jag på packningen (PUH!),
ska ut och göra lite ärenden och ikväll äter vi stor familjemiddag för sista gången.
för övrigt så har resan varit underbart bra och vi har gjort så mycket roligt :)
detta kommer dock hamna i ett annat inlägg och bilder hamnar på facebook när
jag har tid. imorgon 16.30 pm lämnar jag amerika för denna tid, but I'll be back.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0