home sweet home

ja just nu befinner jag mig i mitt eget rum i vårt hus på kullen. det känns lite
svårt att förstå men skönt är det och bra känns det. fick ett glatt välkomnande
på kastrup och en starbucks fika på det. tågresan hem gick mindre bra, hamnade
i eslöv i 4 h pga någon som hoppat eller liknande på perrongen i höör. kom ingen
sketen ersättningsbuss så fick tillslut åka husbil hem. bra första dag hemma i sverige..
varit hemma lite mer än 24 h nu, har hunnit äta mammas goda mat, tagit en promenad,
träffat marie och michan, mumsat i mig lösgodis och sorterat mitt rum, packat upp.
jag är ju inte ens i närheten av att vara klar (har nog jobb framför mig i en vecka eller så)
och har insett att jag behöver införskaffa mer förvaringsmöjligheter men med den ekonomin
jag har lär inte det hända så snabbt. det får ta sin tid, måste börja jobba och ta tag i livet.
overall så känns det mycket bra att vara hemma, det är lugnt och skönt. vi har kommit fram
till ett antal gånger att det känns knappt som om jag varit borta och kan inte mer än instämma.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0