live from hollywood

här kommer en direkt rapportering från the LA area, vilket jag för övrigt älskar!
dagarna går dock snabbt och snart är vår tid här med slut och det är vidare till
nästa stad under vår resetid i cali. vi bor på ett bra hostel i west hollywood, vilket
är perfekt i mitten och enkelt att ta sig till det mesta. hitintills under tiden i LA har vi
besökt en beach i malibu, gått på walk of fame, promenerat på rodeo dr i beverly hills,
tagit hoppbilder vid hollywoodskylten, hängt vid venice beach och i santa monica med
tessans kompis tina - som för övrigt vad super trevlig, haft en heldag på universal studios
och solat på manhattan beach som ligger söderut. roligt va? det är roligt och jag älskar att
vara turist "i mitt eget land", känner ju mig som en amerikan. vi har några dagar kvar här
och på söndag kör vi ner mot san diego för några dagar av mer turistande och sea world
innan det blir las vegas, YEAY! önskar semester och att vara på resande fot kunde vara för
evigt men man måste ju ha någon form av varfag och rutin i livet. that's all for me at this time.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0