san fransisco

tänkte vara lite snäll och uppdatera er där hemma vad som händer under vår resa
och kom på att ett inlägg från varje stad gör ju inget :) så här kommer det första!
san fransisco är en stor och mysig stad där du får intryck av det mesta. du har både
havet och staden vilket gör det till en perfekt kombination. vi har gjort mycket sightseeing
sen vi kom hit och vi är dödströtta på kvällarna efter alla intryck och saker. men det är
roligt och vi njuter av varje sekund vi har semester. det var ju ett tag sen någon av oss
hade det så vi klagar absolut inte :) dock är SF en väldigt blåsig stad och det är lite kallt
emellan åt men vi kommer snart till varmare breddgrader! på lördag drar vi till LA.
men som sagt så är det mycket turistsaker, lite shopping, fotografering osv som fyller
våra dagar. för varje dag som går så vet jag att jag är närmre hemfärd till sverige,
vilket jag verkligen undviker att tänka på under resans gång. sista dagarna hemma i
bellan innan flyget hem kommer nog bli allt annat än trevliga, och vill inte ens veta hur
det kommer att vara att säga hejdå till mitt amerikanska liv. men nock om mitt gnäll..
semester är underbart, jag njuter till max och älskar när solen tittar fram. life is good.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0