happy moment

lönen har kommit (BIG MONEY) för mig, haha. jag har fyra dagars ledighet framför mig, vi har firat mami's födelsedag idag med hemmagjord pizza och bio - the avengers! så sjukt bra, bra action och snygga killar; kan ju inte bli bättre! måste nästan kolla på alla filmer runt om om handlar om det gänget. spännande ju! dock har jag annars haft en kass dag; spillt en massa, tagit sönder en alldeles ny vas, blivit jäkligt irriterad på en medarbetare osv. och självklart hänger förkylningen kvar, min hals gör ännu ondare och hostan har blivit värre. hoppas verkligen det försvinner snart. på måndag är det valborg med, inget planerat och bryr mig inte heller. bara ännu en dag att ursäkta sig för att dricka en massa sprit. nästa helg är det utgång, OH YEAH! men det är en vecka kvar. imorgon tar jag en välförtjänt sovmorgon, blir kanske och myser i sängen hela dagen, om det ska regna som det gjort hela veckan är det knappast lönt att gå upp ur sängen.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0