fredag

det är fredag kväll, en jobbvecka är över - jag dricker cider och äter gottgott. OCH sverige är i os-final i handboll, kan ju inte må bättre! solen har även tittat fram :) två veckor kvar på götgatan, lite scary får jag erkänna men vill inget annat än lämna osby. att jag flyttar till småland är en annan sak, haha. dialekten kommer nog bli ett litet problem men problem är till för att lösas. är taggad! i helgen drar vi fram flyttlådor "på riktigt" och börjar packa ner mitt liv i lådor. sist packade jag ner det i väskor för att flytta halva jorden runt, nu är det en annan sorts flytt. förhoppningsvis flyttar jag inte tillbaka hit! det jobbiga nu är att jag har älskat att jobba denna veckan, så jag börjar inse att det kommer bli mycket sorgligt att lämna mina små busungar. får väl bara komma att hälsa på :) nu ska jag hoppa i mjukisdressen, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0