bloggtorka



ja det kan man säga att det varit, inte haft någon inspiration till bloggen alls på sista tiden. kanske ska bli ändring på det? tycker ju det är kul. i alla fall, vardagen rullar på och det är fredag igen vilket betyder helg. ska snart bege mig till jobbet och umgås med mina bästisar (ett gäng 6-åringar, som för övrigt vet hur man testar mitt tålamod). nästa vecka är det lov och jag är ledig, NICE! dock no cash så får se hur jag klarar mig. det förklarar också det extremt fula utväxten jag har - MEN som ska fixas nästa måndag hos sanna. annars händer det inte allt för mycket spännande i mitt liv; jag går och längtar till varmare tider, att snön ska smälta och att jag förhoppningsvis får ett fast jobb! håller tummarna.. ha en trevlig helg vart ni nu befinner er :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0