färgglad adidas



idag har på mig min nya adidas jacka som jag matchar med rosa och blå ögonskugga, kajal och mascara. (lockarna har jag fått genom att sova med inbakade flätor). nu ska jag äta frukost, titta på ett BB avsnitt och vänta på att mamma kommer hem från jobbet då det blir en runda i byn. eftermiddagen? inget planerat, får se vad den bjuder på. älskar dock att våren är på G! knappt någon snö, sol och plusgrader :) I like it. för övrigt så umgicks jag med sofia hela dagen igår, älskar att hon är hemma. dagen bestod av en lång runda på 2 h, scones bakning, bubbelbad, mer promenad, korvstroganoff och ett boxningspass. inte så mycket träningsvärk faktiskt trodde jag skulle vara som en robot idag men nejdå! och btw, grattis till får nya lilla prinsessa :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0