viktblä

argh, jag blir så irriterad på mig själv (ovanligt). tappat all motivation till motionen och viktnedgången, vilket inte är bra! vad hände? bra fråga, för mycket gott hemma.. de kilona jag tappade för ett tag sen har lagt sig igen, attans! men nu får det vara ändrig på detta, jag har ju ett mål att nå och tiden rinner sakta ut. måste signa upp mig på någon träning, pappa har ju sagt att han betalar. måste ut mer på promenader/joggingturer men i detta vädret tappar man ju allt för tusan. hoppas att snön försvinner snarast så jag kan börja på mitt projekt, om alla andra kan så kan ju jag med, eller hur? nu kör vi!

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Börja på boxning med mig och jag lovar att du kommer att svettas!! :D Roligt är det också!! :)

2012-02-21 @ 14:55:47
URL: http://sofiaemilykarlsson.bloggplatsen.se
Postat av: Denice

Jag gick på Allevo i 2veckor, och följde den strikt. Det blev verkligen en kickstart och gick ned 7,2kg de 12dagarna! Så börja med det, det var det värt att dricka soppa 5ggr om dagen!

2012-02-21 @ 15:23:34
Postat av: camilla

det är 17 veckor till midsommar! det betyder att det faktiskt är möjligt, om vi kämpar, att gå ner 17 kilo till sommaren! NU KÖR VI!!

2012-02-23 @ 15:20:43
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0