förberedelser

det är mycket som händer nu på studentfronten. jag har blivit antagen och tackat ja, GALET! det kommer bli så roligt. ansökt om csn lån för ett år framåt och fått ett OK. idag ska jag söka bostad :) kl. 12 gäller det. förväntar mig en liten etta med en hög hyra, men det får man ta. andra året kan man ju maka på sig igen om det skulle vara. köper grejer lite pö om pö. nu "sitter jag fast" i och med att jag inte vet hur jag kommer bo, yta och färg osv. så nu får jag vänta lite, sen ska jag gå lös på både IKEA och Gekås :) jag hoppas jag får en balkong med.  det är mycket som ska inhandlas, och ändå känns det som om jag har en massa. nu är det mest stora grejer kvar. gjort en lista, får se om päronen känner sig villiga att ta något. de kommer hem på fredag så får flirta lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0