long time no see

hej bloggen! det var ett tag sen, inte för att jag haft mycket att göra men har väl inte haft inspiration till bloggandet antar jag. dock har det hänt lite i mitt liv sen senast; jag har 5 veckors semester (arbetslöshet..), jag har skaffat mig en smartphone med abonnemang (VUXENPOÄNG!), och jag har varit på IKEA och handlat lite till min framtida bostad. förövrigt är det en vecka kvar tills jag vet vilken skola jag ska börja i, lite nervöst men spännande. hoppas innerligt mycket på kalmar! men vi får se vart ödet vill ta mig. helgen bjöd på shopping med marie på väla och bio med syskonen broberg, rock of ages. och igår var jag med la familia på bio här i lilla byn, vi såg den nya spiderman. grymt bra, önskar mig en spiderman i födelsedagspresent ;) i helgen drar jag till göteborg! aupair reunion från NY skolan, åh vad det ska bli kul att se mina sköna brudar igen! det är evigheter sedan senast. KÄRLEK TILL ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0