gårdagen

började hemma hos emelie med ett glas vin, sen drog vi till ida för lite förkrök och spel, "med andra ord" - sjukt roligt är det! borgen var skoj, massa trevligt folk man inte sett på evigheter. och sen en drös som visste vem jag var men jag visste knappt vilka de var, haha. är man poppis i denna lilla skit håla? ;) tackar alla inblandade för en mycket bra kväll. tackar inte de idioterna som tog min brorsas telefon, att folk aldrig lär sig.. blir så irriterad! att man inte kan lämna in upphittade saker, nej då tar vi det. de passar väl på när det är gratis.. jaja, idag blir det inte mycket gjort, och imorgon öppnar jag - 6.15, tidigt som attans.. tjosvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0