blue monday

åkt på en jä*la förkylning, har inte tid att vara sjuk! denna månad är packad med jobb och jag behöver ju pengar så kan inte missa några timmar. kurrerar mig med näsdukar, massa tabletter och nässpray, och sömn såklart. det är full rulle i livet! snart åker la familia till italy med så då är jag hemma själv, ska bli skönt :) OCH, på tal om resor osv. så kommer min älskade merethe och hälsar på om drygt 3 veckor! jippi, superduper glad! jag har ju fortfarande inte råd att åka någonstans så då är hon snäll och kommer hit :) men nu snart rullar pengarna in som tur är. om 10 dagar är det dags att söka högskola med, varit stensäker på mitt beslut rätt länge nu så det känns bara braaaa. nej nu ska jag snart gå och nana så jag är pigg inför en heldag med mina små knasbollar.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0