busy week

ja det har det varit, jobbat minst 8 timmar per dag. normalt för andra kanske, men för mig som är van vid en halvtid så är detta mycket jobb, haha. dock klagar jag väl inte när lönelappen kommer :) men ungarna har varit krävande denna vecka, usch och fy. men nu är det fredag kväll och snart filmmys med päronen! annars har det inte hänt mycket i veckan, jobbat-sovit-ätit, ungefär. ingen tid till motion eller my dear friends. tar igen det nästa vecka. imorgon åker jag och mamma på mässa i malmö, ska bli roligt med en liten utflykt och en dag med bara hon och jag. plus att få komma iväg lite från "byn gud glömde". trevlig helg folket!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0