busy woman

sorry för dålig uppdatering, varit en vecka fylld med aktiviteter så knappt varit hemma. men nu är det måndag morgon, solen lyser, ska snart göra lite mumsig frukost och jag börjar inte jobba förrens 12! :) sa jag att jag fått förlängt på jobbet till 8 juni? det har jag i alla fall, super nöjd! även om det bara är halvtid så är det underbart. helgen bjöd på mycket; en helkväll hos sofia i fredags med mys och skratt, och lördagskvällen bestod av alkohol och en massa underbara människor. inte en enda bild från kvällen, dåligt av mig.. fick dock höra en massa frågor om jag var make-up artist osv, antar att mitt you tube tittande har gett resultat ;) jag tycker ju det är roligt och tycker om att experimentera med smink. imorgon kommer lönen! JIPPI! så i helgen blir det nog lite shopping med mami, hoppas på väla. annars ska jag som vanligt betala av hit och dit, och spara är det tänkt.. får hoppas jag lyckas bättre denna månaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0